بالا هفت درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بالا هفت درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang

بالا هفت درمان در Shijiazhuang بیمارستان بیماری RiñonEn بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری، چین، ما هفت روش های درمانی برای نارسایی کلیه است. نمایش اثرات آشکار در بیماران کلیوی. لطفا دیدن آنچه که چگونه برای درمان نارسایی کلیه با هفت درمان ها است.

هفت درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang چیست؟

بالا هفت درمان شامل حمام پا، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، انما درمان، دایره درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و بیماری های دهان. نظریه از این درمان استفاده می شود، سه کلیه "به از شر سموم از بدن می شود.

شما ممکن است بپرسید که چرا مردم باید سه کلیه ها. " "سه کلیه" مراجعه کنید به کلیه ها، پاها و پوست است. وقتی کلیه ها آسیب دیده، دیگر ارگان های دفعی مانند پا و پوست استفاده می شود به جای کلیه های آسیب دیده به انجام عمل فیلتر کردن.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با هفت درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang؟

پا حمام

بسیاری از نقاط طب سوزنی در پا وجود دارد. یکی Yongquan طحالی است. حمام پا دارو می تواند نقاط طب سوزنی در پا تحریک و بهبود گردش خون. جریان خون به این ترتیب، بیشتر به کلیه ها. این منجر به بهبود کلیه است.

حمام دارو

داروهای چینی می تواند بدن خود را از طریق نفوذ پذیری پوست برسد. شما می توانید کانالهای انرژی باز کردن، بهبود گردش خون و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن. حمام دارو معمولا یک بار در روز انجام می شود. این اثر آشکار از کاهش سطح کراتینین بالا.

فتیلهگذاری درمان

فتیلهگذاری درمان درمان از طب سنتی چینی استفاده MOXA ساخته شده از برنجاسف خشک است. این یک شکل از آتش عملیات حرارتی تحریک نقاط خاص بدن. در طب چینی، فتیلهگذاری درمان می تواند فضای سالم کمک و بهبود مقاومت بدن است.

انما درمان

انما درمان درمان دیگری برای تخلیه سموم و مواد زائد از بدن شما است. همچنین دارای یک اثر خوب در کاهش سطح کراتینین بالا به پایین.

دایره درمانی

دایره درمانی است که می تواند سم از بدن حذف شده است. داروهای چینی از یک بیمار دیگر، به دلیل سموم ممکن است متفاوت باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در این روش درمانی یک برنامه کاربردی خارجی است. پایین فقط دروغ روی تخت به این درمان است. دو کیسه با داروهای پردازش می شوند در پشت قرار داده است. اسمز دستگاه و به کمک مایع نافذ از مواد فعال در داروهای چینی از ورود آسیب کلیوی خود به طور مستقیم. از طریق اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی، بافت کلیه مجروح را می توان تعمیر و سپس عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.

بیماری های دهان

بسیاری از دستور العمل وجود دارد مصرف خوراکی طب چینی، می تواند کمک به تنظیم و تعادل اندام بدن است.

بالا هفت درمان نشان اثرات بزرگ درمانی برای درمان نارسایی کلیه است. علائم آن مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، ادرار غیر طبیعی، پروتئین در ادرار، خون در ادرار و سطح کراتینین بالا ممکن است از ریشه، رها شوند.

در مورد اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما می توانیم بیشتر ayuda.¡Saludo به من بدهید!





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: